Stoti dan škole tradicionalno se obilježava u veljači diljem Europe, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje koji će taj dan provoditi razne aktivnosti s naglaskom na broj 100. Kroz igru i različite aktivnosti i učenici naše škole obilježili su ovaj dan.
U Područnoj školi Otočka učenice 3. razreda Hana, Eva i Melita te učenica 4. razreda Lucija s nestrpljenjem su čekale taj 100. dan nastave jer su znale da ih očekuje nešto drugačiji dan u školi. Učenici 1. razreda Endy, Maša, Marko i Janja nisu znali što ih očekuje pa je uzbuđenje bilo još veće. Za taj dan dobili su krunu koju su ukrasili prema svojoj želji. S krunama na glavi započeli smo naš 100. dan u školi. Najprije smo se dobro razgibali uz fitnes odradivši ukupno 100 vježbi. Svaki učenik je napisao naslove Top 10 najboljih priča što je ukupno 80 priča, a naslove još 20 priča napisali su nam knjižničari Bibliobusne službe, Valentina i Luka. Tako smo saznali naslove 100 najboljih priča. Podijelili smo se u dvije grupe, uzeli kataloge u ruke te tražili i računali što sve možemo kupiti za 100 eura. Izrezali smo 100 srca i napisali 100 lijepih riječi. Malo smo se odmorili i družili uz društvenu igru Zmijice i ljestve u kojoj je cilj stići do broja 100. Zanimalo nas je kako su se ljudi odijevali prije 100 godina, odnosno davne 1925. godine. Uočili smo da su ljudi u to vrijeme na glavi nosili šešire pa je i naš zadatak bio dizajnirati i naslikati šešir iz tog vremena. Kako bi naše druženje bilo još veselije, naučili smo himnu „Stoti dan škole“. A dan smo završili podjelom diploma i plesom. Još nam je samo ostalo za zadaću nacrtati sebe kako ću izgledati kada ću imati 100 godina te vozilo budućnosti, kojim će se ljudi voziti za 100 godina. Zaključili smo da nam je danas bilo jako lijepo u školi i da smo baš uživali.

U Područnoj školi Novačka u obilježavanje su se priključili učenici 1. razreda. Prvu su aktivnost proveli u sklopu sata Hrvatskog jezika čitajući 100 rečenica. Drugu su aktivnost proveli u sklopu sata Matematike rješavajući 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja do 10. Treću su aktivnost proveli na satu Tjelesne i zdravstvene kulture izvođenjem 10 vježbi oblikovanja po 10 ponavljanja. Na satu DOD-a su se malo zabavili, plesali, podijelili lizalice i izrezivali 100 srca za nadolazeće Valentinovo. Dan su zaokružili podjelom pohvalnica i fotografiranjem.

U PŠ Ždala učenici su kroz igru 100 životinje natjecali se koja će grupa prije pronaći sve životinje s popisa. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture vježbali su 10 vježbi s ponavljanjem po 10.
U PŠ Gotalovo učenici su pisali 100 riječi (imenice i glagoli), rješavali matematičke zadatke sa zbrajanjem i oduzimanjem do 100 te bojali 100 srca i krunu s brojem 100.
U matičnoj školi, učenici 1. razreda također su se priključili projektu te su dizajnirali straničnike/označivače, nadopunjavali rečenice te na kraju podijelili diplome.

Učiteljice: Sanja Solić, Ivana Bračko, Ana Marija Sataić, Helena Kovač, Simona Zorić Pakasin